Home
Dienasgrāmatas
AN-72 Boogie 2007: Ierašanās

Smalki - pēc vienas stundu miega pats velns mūs nepiecieltu ne uz vienu citu pasākumu, izņemot izpletņlēkšanu.

Piecos no rīta klāt ir taksometrs, pēc pāris minūtēm jau esam tajā un dodamies uz Rīgas lidostu. Satiekam Ingusu un Reini - izpletņlēcēji no mūsu kluba. Vakardienas filmas iespaidā Ingus uzsver - "no sex in team". Daiga smejas, Kaspars smaida, bet Raitis skaļi domā - tad ko es šeit esmu pazaudējis. :)

kaspara_foto_001

Bagāžas svars pārsniedz pieļaujamo 1,5x. Kaut ko laikam būsim nedaudz sajaukuši ar limitiem - nevis 30, bet 20... naudas izteismē - 150LVL. :( Tante, vērojot mūsu bērnišķīgo prieku par it kā pārsniegtiem 1 - 2 kilogramiem, laikam saprot, ka nevar laupīt mums ceļojuma prieku, "piespriežot" naudassodu, un palaiž mūs tālāk. Pateicība tantei bezgalīga :).

Gaidot lidmašīnu, pēdējā kafija Latvijā ievelkas, tādēļ pa ceļam uz iekāpšanu pa radio jau dzirdam individuālos uzaicinājumus.

kaspara_foto_002

Brisele. Feini - mēģinot iegūt īslaicīgā īpašumā mašīnu no autonomas, dīvainu iemeslu dēļ nevaram norēķināties ar karti. Un arī bankomātā naudu neizdodas izņemt! Tas izdodas tikai pēc aptuveni divām stundām, kad Kasparam izdevies sazināties ar banku un noņemt visus iespējamos limitus. :) Bet šāds sākums mūs nebiedē, savācam auto, Raitis sēžas pie stūres un dodamies uz Briseli apskatīt vietējās nozīmīgās vietas. Tam mums ir vairāk kā 7 stundas laika, jo vakarā no šīs pašas lidostas mums jāsavāc fotogrāfs, kurš dosies līdzi mums uz rekordu. Arī tas, ka jau pa ceļam uz Briseli miegojamies, mums neliekas šķērslis. Briselē izlemjam, ka galīgi par ļaunu nebūtu paēst. Bet - nekā - šeit visi ēstūži sāk strādāt ne ātrāk kā pusdivpadsmitos :). Mēs tur ierodamies desmitos. Klīstam kā dieva nepieņemti, līdz beidzot kādā jaukā restūzītī paēdam ļoti garšīgas brokastis/pusdienas. Oficiants, kaut arī maz ko saprot angliski, ir ļoti draudzīgs, toties Raitis labi izcepta steika vietā dabū pusjēlu. Bet nu garastāvoklis ir stipri uzlabojies un domas velk uz vieglu dienas vidus snaudu. Doma atrast kādu klusāku vietiņu lidostas tuvumā liekas pilnīgi OK. Pilnīgi OK nav ar domas realizēšanu - netālu no lidostas ir tikai industriālās pilsētiņas, kur klusu vietu atrast ir neiespējami. Tomēr pēc kāda laika tas izdodas - dzīvojamais rajoniņš ar pļavu blakus un skatu uz lidostu... un skaņu NO tās... Tomēr nogurums mūs uzveic un jau pēc dažām minūtēm guļam mašīnā kā nu kurais, šad tad pamostoties no garām braucošo bērnu smiekliem par skatu mašīnā, bet arī tas mums nerūp - miedziņš, miedziņš, mieeedziņš...

Lai nu kāds arī viņš ir, miedziņš beidzas un mēs dodamies sagaidīt fotogrāfu, lai dotos uz 180km attālo ....... Nezinam ātruma limitu, tādēļ braucam kā parasti - ātri. ...... mūs sagaida Costyjn - viens no Nīderlandes wingsuit instruktoriem, pie kura mums sarunātas naktsmājas. Uzdāvinām viņam komandas t-kreklu un Rīgas Melno balzamu. Costyjn-am patīk... un garšo :). Kaut arī nogurums visiem ir liels, sarunājamies līdz 2 naktī - galu galā - rīt vēl ir brīvdiena - un pēc tam visi iekrītam dziļā miegā.

29. Jun 2007 20:10Atpakaļ

Pārējie ieraksti:

An-72 Boogie 2007: Pēdējās divas dienasAN-72 Boogie 2007: Nedēļas griezumā, mūsu dienas un nedienasAN-72 Boogie 2007: Svētdiena atpūtai?AN-72 Boogie 2007: Beļģijas treniņnometne.AN-72 Boogie 2007: IerašanāsDiena pirms izlidošanas.8. diena - mājas7. diena - mājupceļš6. diena - vakara izklaides5. diena - elektrība un boulings4. diena - 4km un masāža :)3. diena - kreņķi un spirāle2. diena - Daigas apmācība un rodeo lēcieni1. diena - ierašanāsKrievijas brauciens: 0.diena - izbraukšana no Rīgas